Monday, January 22, 2007

hari hari yang makin memenatkan...

huhuhu... arini masuk minggu ke 3 sem 4.. keje semakin byk.. waktu semakin cepat.. semua bergerak dalam waktu yg pantas.. hahaha aku pun masih terkejar2 mencari cara dan strategi yg betul2 sesuai dgn aku.. alhamdulillah.. aku wat mase ni aku dpt mengikuti 'flow' yg sebetulnya.. dan aku harap ini akan berterusan.. kadang2 org kata bila kita mem'bz'kan diri kita dgn kerja2 kita dpt mengelakkan diri drpd melakukan perkara yg mebawa kepada maksiat.. hahaha itulah strategi aku.. bermula sem 4 ni aku akan sentiasa mem'bz'kan diri aku dgn keje2 berfaedah dan sihat.. supaya aku dpt lupakan apa yg telah berlaku pada zaman silam... hahaha...

Janji aku pada sem 4 ini:
1) My Girl ada adalah cerita terakhir Korea aku
2) Xmo Copy tutorial lagi (siyes nyesal)
3) Nak slalu 'kipas' Lecturers
4) Lib my second Room (hahahaha)


p/s:) akan dibalas baik'...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pasti dibalas baik!!!
aca!!!

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home