Tuesday, November 21, 2006

BTN (Gua Kelam)... Organization Planning (Penang)...

Semalam my last paper, huhu tak leh tahan.. 2 last day, aku ader paper taxation, then semalam aku ader 2 paper (financial Management n Kenegaraan) huhuhu memang xcukup tido.. so pagi tadi aku pun layan la tido.. sampai tersubuh gajah (adik2 jgn ikut perangai buruk ini. MERBAHAYA).. sementara nak tggu 23 nie memang perit.. member aku balik satu per satu.. sok malam rumet aku nak bertolak balik sabah.. so tinggal la aku.. bosan gak dok lame2 kat kachi nie.. kalau kat umah aku dah boleh main ps2.. boleh fight ngn adik aku.. aku tak tau la prog ala BTN anjuran pusat kaunseling ni ape tujuannya. yg penting aku dpt tahu dorg nak bantuan aku jadi fasi sebab nak incharge dak2 freshi ni.. so aku rase mcm bersalah la plak kalau aku xjoin diorg sebab sem ni aku kurang involve sket ngn activity pusat kaunseling.. xleh la nak tolak.. xder alasan yg kukuh.. pas program ala BTN nie aku ader seminar tentang OP kat Penang... nasib baik 3 hari je.. hahaha lagi pon aku memang suke gi Penang. leh beli brg2 baik punye... hehehe ape2 jela...
nasib baik la kat blok A nie leh wireless.. leh aku ilangkan bosan.. xler mase aku tersia2 ngn tido je.. sok ader lagi member2 aku yg ader exam.. pada mereka sumer gud lak aku ucapkan... walaupun korg tgh bertungkus lumus bace buku 'Organizational Behavior' doa aku tetap mengiringi... hehehe tu la last minute lagi... hehehe (kanak2 jgn tiru aksi ini)...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home