Tuesday, January 02, 2007

agak lame gak...

1stly assalammualaikum wbt.. lame gak aku nak update blog aku ni.. dr mule cuti smpi la nak bis dah cuti aku br leh update.. haha.. connection kat umah ni lembab sket.. susah nak upload ape2 pic.. lagi pun aku dok umah tingkatkan amal ibadat.. tolong ibubapa.. jadi anak yg soleh.. :P
Amin...
semalam br smpi dr kelantan.. sambut raye haji kat sane.. memang best perjalanan balik kg kali ni.. ye la lebey kurang seminggu dok sane.. mule2 g umah sepupu ayah kat kuantan.. xtau lak plak aku ader sedara kat sane.. leh tahan la layanan nye.. ader la aku merayau2 kat kuantan.. padahal dulu sme matrik ngn aku.. xpasan la plak.. hahaha.. besar matrik tu... mlm jumaat ni aku berangkat balik kedah.. harapan kali ni aku bawa besar.. subjek yg aku amik agak mencabar.. kene tuka strategi.. bermula dr awal... aku nak up kan lagi result sem ni.. nak kurangkan mende2 yg xpenting... azam tahun 2007 ... nak jadi mat study.. macam aku study tok spm dulu... kene keje keras.. GAMBATE....

Amin lagi... wat mase ni dulu k... nanti sambung

slm wbt

adik aku dgn sepupu2 nye... epi je diorg

0 Comments:

Post a Comment

<< Home